خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/22 - 16:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
توسلی مطرح کرد:

تامین اعتبار برای آسفالت راه های روستایی بهار و کبودرآهنگ

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: در حوزه راه های روستایی مشکلات زیادی داشتیم که راهداری کمک کرد و در این دو سال اخیر با اعتباراتی که در نظر گرفته شد اتفاقات خوبی در محورهای روستایی صورت گرفت و تعداد زیادی راه روستایی در حوزه انتخابیه ام آسفالت شده اند.

فتح اله توسلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه راهسازی شهرستان های بهار و کبودرآهنگ گفت: در بحث راه های حوزه انتخابیه اقدامات مطلوبی صورت گرفته است و یکی از اقدامات اساسی که مطالبه مردم منطقه نیز بوده است چهاربانده شدن محور همدان-بیجار-گل تپه-علیصدر بوده که خوشبختانه کلنگ این محور به زمین زده شد و در حال انجام کار هستند.



وی افزود: اعتبار قطعه اول این محور حدود 950 میلیارد تومان  بوده که در سفر نخست رئیس جمهور حدود 350 میلیارد تومان آن تامین شد و حدود 20 میلیارد تومان هم از اعتبارت متوازن به این قطعه اختصاص یافت.



نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس بیان کرد: محور دیگری که چند استان را به هم متصل می کند مسیر قیدار-خلعت آباد و زنجان است و جز نقاط حادثه خیز است و خوشبختانه ماده 23 آن اخذ شد و مناقصه انجام شد و پروژه در حال انجام است.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در حوزه راه های روستایی مشکلات زیادی داشتیم که راهداری کمک کرد و در این دو سال اخیر با اعتباراتی که در نظر گرفته شد اتفاقات خوبی در محورهای روستایی صورت گرفت و تعداد زیادی راه روستایی در حوزه انتخابیه ام آسفالت شده اند./



پایان پیام

  • کد خبر : 371437
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار